Ogłoszenie o naborze: Referent ds świadczeń rodzinnych w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Tucznie
14 lipca 2020
Ogłoszenie z dnia 13 lipca 2020 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO:
Referent ds. świadczeń rodzinnych
w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Tucznie
- Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony. Planowany termin zatrudnienia: 03 sierpnia 2020 r. do 30 listopada 2020 r.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe – preferowane z zakresu ekonomii, administracji, prawa;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość:
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 111);
- ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (Dz. U. z 2019 r. poz.473 z późn. zm.);
- ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1818);
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.);
- ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2133);
- ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (t.j. z 2020 r. poz. 808 z późn. zm.);
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start” (Dz. U. z 2018 r. poz. 1061);
- aktów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw.
- g) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, internet, poczta elektroniczna).
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy zawodowej w administracji samorządowej, rządowej;
- umiejętność sporządzania pism urzędowych;
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- umiejętność pracy pod presja czasu;
- umiejętność pracy zespołowej i organizowania pracy własnej;
- samodzielność w działaniu oraz wykonywanie własnej inicjatywy;
- zaangażowanie;
- bezkonfliktowość, umiejętność współdziałania i współpracy;
- sumienność, uczciwość, odpowiedzialność,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowań w zakresie świadczeń rodzinnych;
- przygotowanie decyzji administracyjnych w zakresie świadczeń rodzinnych;
- zastępstwo w zakresie funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych;
- obsługa programu dedykowanego do obsługi świadczeń rodzinnych;
- wykonywanie zadań przy użyciu systemów informatycznych obsługujących postępowanie w sprawie ustalenia uprawnień do świadczeń;
- przygotowywanie sprawozdawczości z powierzonych do realizacji zadań;
- prowadzenie ewidencji.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy (wg wzoru osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- oświadczenie o niekaralności;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- Postępowanie rekrutacyjne:
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej.
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka pomocy Społecznej w Tucznie ul. Wolności 12 i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty należy składać w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Tucznie w godzinach pracy Ośrodka tj od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00 lub przesłać pocztą na adres:
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tucznie ul. Wolności 12, 78-640 Tuczno – w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Referent ds. świadczeń rodzinnych” w terminie do 24 lipca 2020 r. do godziny 13.00.
Oferty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.mgops.tuczno.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka.
Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucznie lub pod numerem telefonu /67/ 259 35 49.
- Warunki pracy:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin na tydzień (praca przy komputerze min. 4 godz. dziennie);
- praca administracyjno–biurowa w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucznie;
- obsługa urządzeń biurowych;
- planowane rozpoczęcie pracy 03 sierpnia 2020 r.
- Inne:
- nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną;
- kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego e-mail w celu powiadomienia o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej;
- wszystkie oświadczenia powinny posiadać datę i własnoręczny podpis kandydata;
- informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na tablicy informacyjnej Ośrodka i w bip Ośrodka: http://bip.mgops.tuczno.pl
Metryczka
Wytworzono: | 2020-07-14 07:32:47 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2020-07-14 00:00:00 | przez: |
Podmiot udostępniający: | Serwis Internetowy Urzędu Miejskiego w Tucznie | |
Odwiedziny: | 744 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.