Artykuły
-
-
Zmiana organizacji pracy Urzędu Miejskiego w Tucznie wyróżnione
12 sierpnia 2019
W związku z częściowym remontem Urzędu Miejskiego w Tucznie pokoje znajdujące się na piętrze zostały przeniesione na parter.
Wszelkie informacje związane z obsługą interesantów można uzyskać w sekretariacie.
-
Informacja
12 sierpnia 2019
Burmistrz Tuczna informuje, że Urząd Miejski w Tucznie w dniu 16.08.2019 r. (piątek) będzie nieczynny
Numer telefonu kontaktowego dostępny w sprawach pilnych (np. wydanie aktu zgonu) w godz. 7:30 - 15:30:
tel. 664 876 133.
-
Zwrot podatku akcyzowego
8 sierpnia 2019
Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi informuje:
Każdy rolnik, który chce odzyskać część pieniędzy wydanych na olej napędowy używany do produkcji rolnej powinien zbierać faktury VAT
- w terminie od 1 lutego 2019 r. do 28 lutego 2019 r. należy złożyć odpowiedni wniosek do wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w zależności od miejsca położenia gruntów rolnych wraz z fakturami VAT (lub ich kopiami) stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego w okresie od 1 sierpnia 2018 r. do 31 stycznia 2019 r.,
- w terminie od 1 sierpnia 2019 r. do 2 września 2019 r. należy złożyć odpowiedni wniosek do wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w zależności od miejsca położenia gruntów rolnych wraz z fakturami VAT (lub ich kopiami) stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego w okresie od 1 lutego 2019 r. do 31 lipca 2019 r. w ramach limitu zwrotu podatku określonego na 2019 r
Więcej informacji na stronie https://www.gov.pl/web/rolnictwo/zwrot-podatku-akcyzowego
-
Kolorowy Festiwal Wodny 2019
5 sierpnia 2019
Karta zgłoszenia oraz regulamin na stronie gok.tuczno.pl
-
Ogłoszenie
2 sierpnia 2019
W związku z ogłoszeniem przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie naboru wniosków na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest w 2019 r. Burmistrz Tuczna zaprasza zainteresowanych mieszkańców do składania w Urzędzie Miejskim w Tucznie, pokój nr 9 stosownego wniosku (wzór dostępny w załączniku oraz na stronie www.bip.tuczno.pl) wraz z załącznikami w terminie do dnia 12.08.2019 r. W przypadku kilku współwłaścicieli (dotyczy m.in. bloków, domów wielorodzinnych) wniosek składa każdy właściciel indywidualnie.
Zakres dofinansowania dotyczy kosztów:
- demontażu pokrycia lub wyrobów zawierających - azbest,
- transportu odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca - unieszkodliwienia poprzez składowanie,
- unieszkodliwiania poprzez - składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku.
Niezbędnym dokumentem jest otrzymanie ze Starostwa Powiatowego w Wałczu pisma o nie wnoszeniu sprzeciwu do zmiany pokrycia dachowego. W tym celu należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Wydziale Budownictwa poprawnie wypełniony wniosek „Zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę”
Do składanego wniosku do Urzędu Miejskiego w Tucznie należy dołączyć:
- pismo o nie wnoszeniu sprzeciwu ze Starostwa Powiatowego w Wałczu,
- zdjęcia budynku z dachem pokrytym eternitem / eternitu złożonego na paletach zabezpieczonego czarną folią – zdjęcie w kolorze
Informujemy, że Gmina Tuczno nie pokrywa kosztów nowego pokrycia dachowego.
W związku z długim okresem rozpatrywania wniosków przez WFOŚiGW, termin realizacji inwestycji może przypaść na wrzesień – listopad 2019 r. W przypadku szybszej weryfikacji złożonych dokumentów, termin usunięcia azbestu może zostać przyspieszony.
-
Strona: 122/212