Ogłoszenie o naborze: Referent ds świadczeń rodzinnych w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Tucznie

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
14 lipca 2020

Ogłoszenie z dnia 13 lipca  2020 r.

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO:

Referent ds. świadczeń rodzinnych

w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Tucznie

 

  1. Forma zatrudnienia:

Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony. Planowany termin zatrudnienia: 03 sierpnia 2020 r. do 30 listopada 2020 r.

 

  1. Wymagania niezbędne:
  2. obywatelstwo polskie;
  3. wykształcenie wyższe – preferowane z zakresu ekonomii, administracji, prawa;
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. znajomość:

- ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 111);

- ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (Dz. U. z 2019 r. poz.473 z późn. zm.);

- ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1818);

- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.);

- ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2133);

- ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (t.j. z 2020 r. poz. 808 z późn. zm.);

- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu „Dobry start” (Dz. U. z 2018 r. poz. 1061);

- aktów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw.

  1. g) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, internet, poczta elektroniczna).

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  2. doświadczenie w pracy zawodowej w administracji samorządowej, rządowej;
  3. umiejętność sporządzania pism urzędowych;
  4. umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  5. umiejętność skutecznego komunikowania się;
  6. umiejętność pracy pod presja czasu;
  7. umiejętność pracy zespołowej i organizowania pracy własnej;
  8. samodzielność w działaniu oraz wykonywanie własnej inicjatywy;
  9. zaangażowanie;
  10. bezkonfliktowość, umiejętność współdziałania i współpracy;
  11. sumienność, uczciwość, odpowiedzialność,
  12. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  2. prowadzenie postępowań w zakresie świadczeń rodzinnych;
  3. przygotowanie decyzji administracyjnych w zakresie świadczeń rodzinnych;
  4. zastępstwo w zakresie funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych;
  5. obsługa programu dedykowanego do obsługi świadczeń rodzinnych;
  6. wykonywanie zadań przy użyciu systemów informatycznych obsługujących postępowanie w sprawie ustalenia uprawnień do świadczeń;
  7. przygotowywanie sprawozdawczości z powierzonych do realizacji zadań;
  8. prowadzenie ewidencji.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  2. list motywacyjny;
  3. życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
  4. kwestionariusz osobowy (wg wzoru osoby ubiegającej się o zatrudnienie)
  5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  7. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  8. oświadczenie o niekaralności;
  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  10. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;

 

  1. Postępowanie rekrutacyjne:

Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:

Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej.

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka pomocy Społecznej w Tucznie ul. Wolności 12 i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.

 

  1. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Wymagane dokumenty należy składać w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Tucznie w godzinach pracy Ośrodka tj od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00 lub przesłać pocztą na adres:

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tucznie ul. Wolności 12, 78-640 Tuczno – w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Referent ds. świadczeń rodzinnych” w terminie do 24 lipca 2020 r. do godziny 13.00.

Oferty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.mgops.tuczno.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka.

 Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucznie lub pod numerem telefonu /67/ 259 35 49.

 

  1. Warunki pracy:
  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin na tydzień (praca przy komputerze min. 4 godz. dziennie);
  3. praca administracyjno–biurowa w siedzibie Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucznie;
  4. obsługa urządzeń biurowych;
  5. planowane rozpoczęcie pracy 03 sierpnia 2020 r.

 

  1. Inne:
  2. nie ma możliwości przyjmowania dokumentów drogą elektroniczną;
  3. kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego e-mail w celu powiadomienia o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej;
  4. wszystkie oświadczenia powinny posiadać datę i własnoręczny podpis kandydata;
  5. informacja o wynikach naboru umieszczona będzie na tablicy informacyjnej Ośrodka i w bip Ośrodka: http://bip.mgops.tuczno.pl